close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עם כמה אורחים כדאי לחגוג את אירוע המצווה?

מערכת שורשטו סיוון, תשעח29/05/2018

את אירוע המצווה של ילדכם אתם רוצים לחגוג בדרך מיוחדת ובלתי נשכחת, כמה רעיונות מעשיים

תגיות:
יום הולדת יש רק פעם בשנה, אין חגיגה בלי עוגה וישנם גם אלו המעידים כי חגיגת יום הולדת היא חגיגה נחמדת. לא משנה לאיזו קלישאה אתם נצמדים, הרי שברור דבר אחד כשמש: את אירוע המצווה של ילדכם אתם רוצים לחגוג בדרך מיוחדת ובלתי נשכחת. שאלה נוספת המעסיקה את ההורים הנרגשים היא עם כמה אורחים יש לחגוג את האירוע? תוכלו לחגוג במתחמי אירועים, בחצר הבית או בעיר ירושלים. במה בוחרים? לפניכם היתרונות והחסרונות שיאפשרו לכם לקבל תמונה בהירה על כל סוג של חגיגה:

מסיבת מצווה בלתי נשכחת, אירוע גדול:
האפשרות הראשונה העומדת לרשותכם היא לחגוג אירוע גדול מאד במתחם אירועים. חגיגות בר מצווה באולם אירועים מבוססות על מאות של מוזמנים המורכבים מבני משפחה, מכרים, עמיתים לעבודה והחברים הטובים של הילד החוגג. היתרון הגדול של אירוע מסוג כזה הוא כמובן האפשרות לחגוג ובגדול, אך החיסרון הוא העלות הכלכלית שהינה גבוהה מאד ולא אחת גורמת להורים הנרגשים לחרוג מהתקציב שהם הגדירו מלכתחילה.

אירוע בירושלים: חוויה בלתי נשכחת:
הדרך של רבים לחגוג אירוע מיוחד כמו אירוע מצווה היא בעיר הבירה – ירושלים. ישנם המון ילדים שהגיעו לגיל 13 מבלי שהם ביקרו בעיר הקדושה ירושלים, כך שמדובר על מפגש מרגש עוד יותר. בר מצווה בכותל מופקת על ידי חברות מקצועיות המציעות לכם את החבילה בשלמותה: החל משירותי נסיעות, דרך פתרונות מזון לאורחים ועד הנחייה של האירוע. דרך זו מסתמנת כאחת מהדרכים הפופולאריות ביותר לחגוג את אירוע המצווה והיא אפשרית לכם עם קהל גדול או קהל קטן לבחירתכם. בעוד אירועי יום ההולדת הקודמים היו מאופיינים באטרקציה מרכזית, באירוע שכזה האטרקציה היא הנוף המרגש של העיר והחיבור אל הדת והמסורת.

אתם והמשפחה הקרובה, אירוע אינטימי:
לצד האירועים הגדולים, ישנו גם האירוע האינטימי שלרוב נחגג בחצר הפרטית או בפארק עירוני. אירועי הבוטיק מסתמנים כיום כאירועים החביבים על רבים, גם באירועי המצווה. אירוע בוטיק הוא אירוע המאופיין בכמות מוזמנים קטנה – כזו שנעה בין 50 אורחים ל-150 אורחים. היתרון באירוע שכזה הוא האפשרות להיות כמה שיותר קרובים לאורחים, ואילו החיסרון הוא צמצום רשימת המוזמנים שלעתים מקשה עליכם מאד ואף יכול לגרום לאי נעימויות.

חוגגים בנפרד, אירוע חברים ואירוע משפחה:
אופציה נוספת העומדת לרשותכם היא לפצל את אירוע המצווה. לא מעט ילדים מביעים את רצונם לחגוג שתי חגיגות נפרדות, כאשר חגיגה אחת מיועדת לחברים הטובים ואילו חגיגה אחרת מיועדת לבני המשפחה. בעת שאתם מפצלים את האירוע, ניתן להתאים את האירוע יותר לקהל. כך לדוגמא, אירוע המשפחה יהיה אירוע שכולל את העלייה לתורה וארוחה חגיגית, ואילו אירוע הילדים יהיה אירוע המשלב פעילות המתאימה לילדים, כזו המאפיינת יותר את ימי ההולדת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה